Zadzwoń: +48 503 555 598       Email: info@createch.pl

Pomoc zdalna.

Szybka pomoc serwisowa

Zdalna pomoc – krok po kroku

W celu komunikacji naszego serwisanta z komputerem klienta, użytkownik powinien pobrać program znajdujący poniżej. Aplikacja przeznaczona do zdalnego połączenia nazywa się LogMeIn. Dokładny opis instalacji przedstawiony jest w kolejnych podpunktach.

Proces zdalnej pomocy ma na celu przyśpieszenie naprawy usterki w komputerze. Usterka może również okazać się problemem sprzętowym. W takim przypadku serwisant będzie zmuszony naprawić sprzęt na miejscu lub w siedzibie firmy.

  • Kliknij „Pobierz oprogramowanie” – zostaniesz przekierowany na stronę LogMeIn.
  • Zaznacz opcję  „I have received this link from a trusted source” i wybierz „Continue”.
  • Wybierz „Download Now”, aby pobrać aplikację, którą należy zainstalować.
  • Przy instalacji należy w każdym kroku klikać „Dalej”, aż do zakończenia instalacji.
  • Po instalacji uruchomi się okno, w którym należy podać hasło dostępu „Create access code”
  • Program LogMeIn zostanie dodany do paska zadań, pozwalając na zdalny dostęp serwisanta.

Pobierz oprogramowanie LogMein

Pomoc

Czasami najlepszym sposobem na rozwiązanie problemu jest umożliwienie innej osobie, aby pokazała, jak należy to zrobić. Usługa pomocy zdalnej pozwala na łączenie się za pomocą Internetu z Państwa komputerami bez względu na odległość. Nasza firma oferuję pomoc zdalna w tym zakresie.

Jak to działa ?

Po nawiązaniu połączenia nasz pracownik udzielając pomocy może przeglądać zawartość ekranu komputera użytkownika. Za zgodą użytkownika może sterować komputerem użytkownika za pomocą swojej myszy i klawiatury oraz wskazywać sposoby rozwiązania problemu.

Back to Top